ESPIRITUALITAT I PANDÈMIA

Any de publicació: 2021
ISBN: 978-84-09-32482-8
Dipòsit legal: B 13.106-2022

El Patronat de la Fundació Joan Maragall exposa, en aquest document, algunes de les reflexions dels seus debats culturals a l'entorn de les inquietuds de caire humanístic i religiós suscitades per la pandèmia. La situació excepcional que s'ha viscut durant més d'un any ha provocat, entre d'altres aspectes, ressonàncies espirituals intenses, en forma de neguits, de dubtes, de ports, d'esperances, com acostuma a passar quan ens veiem enfrontats als nostres límits existencials.
Davant del daltabaix sanitari, econòmic i social que ha suposat la pandèmia, el Patronat de la Fundació es va proposar de dedicar algunes de les sessions al que es va anomenar tríptic de la pandèmia (la mort en solitud, el temple buit, la naturalesa desbordada), amb l'objectiu d'acompanyar en aquestes circumstàncies amb una contribució reflexiva des d'una perspectiva cristiana en diàleg amb els neguits socials i espirituals d'aquests moments.

El Patronat de la Fundació Joan Maragall està format per David Jou Mirabent (President), Jaume Dantí Riu (Vicepresident), Núria Iceta Llorens (Secretària), Jaume Angelats Morató, Margarita Mauri Álvarez, Mar Pérez Díaz, Mar Rosàs Tosas, Francesc Torralba Roselló, Miquel Calsina Buscà (Director de Qüestions de Vida Cristiana), Antoni Matabosch Soler (President Honorari), Pere Lluís Font (Patró emèrit) i Josep M. Carbonell Abelló (Patró emèrit)

Quadern en PDF