Col·lecció "Cristianisme i Cultura"

JACINT VERDAGUER, POETA I PREVERE

Joan REQUESENS, Casimir MARTÍ, Ricard TORRENTS, Narcís COMADIRA, Manuel JORBA, M. Àngels VERDAGUER PAJEROLS

Fundació Joan Maragall- EXHAURIT

Crüilla
Any de publicació: 2003
ISBN: 84-661-0718-5

Autors:
Joan Requesens i Piquer, Narcís Comadira, Manuel Jorba, Casimir Martí, Ricard Torrents i M. Àngels Verdaguer Pajerols

Jacint Verdaguer ha estat una de les veus literàries cabdals de la història de la literatura catalana moderna.Amb aquest objectiu, la Fundació,va organitzar un curs sobre la figura, literària i humana, de Verdaguer.