LA SORT DE LA CULTURA EN LA SOCIETAT TECNOLÒGICA

Claret
Any de publicació: 1998
ISBN: 84-8297-233-2

Lluís Duch, (Barcelona 1936) és monjo de Montserrat i doctor en teologia per la universitat de Tübingen.
José M. Mardones (Agüera de Montija, Burgos, 1943) és doctor en sociologia i teologia. Des de 1986 és investigador en filosofia política i de la religió a l'Institut de Filosofia del CSIC, a Madrid.

La tecnologia obre possibilitats immenses però té també les seves limitacions. Genera, també transformacions culturals profundes i amb repercussió en el terreny religiós, perquè comporta canvis importants en la visió del món i en l’estil de la vida.

Quadern en PDF