L’ESTAT DE L’ESTAT

Claret
Any de publicació: 1999
ISBN: 84-8297-353-3

Francisco Fernández Buey, catedràtic de Filosofia moral i política, ensenya a la Facultat d'Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.
Miquel Caminal, professor de ciència política i de l'administració de la Universitat de Barcelona.
Josep M. Terricabras, doctor en filosofia per les Universitats de Barcelona i Münster.

Europa, després d´haver inventat l’Estat modern, ha d´inventar una nova tècnica dels contorns que es redueixi a una pràctica de la diversitat, d’una banda, i que serveixi per anar configurant una societat mundial, d’una altra. Això demana una nova manera de pensar la política i una terminologia també nova; unes paraules noves que ens permetin de deixar el llast i les limitacions de les anteriors.

Quadern en PDF