Col·lecció "Cristianisme i Cultura"

Prendre's seriosament la filosofia moderna suposa per part dels cristians una fe madura i una bona dosi de coratge intel·lectual. [Pere Lluís Font]

L’OFICI DE PENSADOR CRISTIÀ D’ENÇÀ DEL CONCILI VATICÀ II

Andreu MARQUÈS

Fundació Joan Maragall. Aula Joan Maragall 13

Cruïlla
Any de publicació: 2011
Número de pàgines: 196
ISBN: 978-84-661-2798-1

Andreu Marquès (1937), monjo de Montserrat, és doctor en filosofia per la Facultat de Filosofia de Catalunya de la Universitat Ramon Llull. Entre altres, ha estat prefecte d'estudis de l'Abadia de Montserrat i director de Documents d'Església i Qüestions de vida cristiana. Contribució a una crítica filosòfica de l'economicisme (2000) i Comprendre la paraula (2001)

Al llarg de les pàgines ressegueix la seva biografia intel·lectual, i fa un repàs serè d’una trajectòria personal -cristiana i filosòfica-, que és de fet la de tot un col·lectiu de pensadors cristians. És, la mirada lúcida d’un temps personal i col·lectiu.

Cercador

Cursos anteriors

Per tal d’una major difusió del pensament i el diàleg fe-cultura, els Quaderns i la revista Qüestions de Vida Cristiana són publicats en format PDF al cap d’uns mesos de la seva publicació.

Difusió activitats

Compta amb un ajut de: