LUDWIG WITTGENSTEIN: UNA VIDA OBERTA AL TRANSCENDENT

Claret
Any de publicació: 2006
ISBN: 84-8297-967-1

Joan Ordi és Doctor en filosofia per la Universitat Ramon Llull, llicenciat en teologia per l'Institut Superior de Teologia Fonamental de Sant Cugat del Vallès i diplomat en ciències religioses per l'Institut Superior de Ciències Religioses de Barcelona. Actualment és professor titular de filosofia i història de la filosofia a l'IES Montbui, professor d'història de la filosofia moderna i contemporània i d'antropologia filosòfica a l´Institut Superior de Ciències Religioses de Vic i professor d'història de la filosofia antiga i mediaval a l'Institut Superior de Ciències Religioses de Barcelona, secció de Terrassa.

L’autor convida a rellegir L. Wittgenstein i dóna claus per interpretar-lo d’una manera fidel. Ressegueix l’itinerari personal i intel·lectual de Wittgenstein per identificar el significat que volia donar ell al seu fer filosòfic, i inclou testimonis dels amics i col·legues més propers. Hi ha, finalment, una selecció de textos de Wittgenstein.

Quadern en PDF