Col·lecció "Cristianisme i Cultura"

MÍSTICA I HUMANISME

Juan MARTÍN VELASCO

Fundació Joan Maragall. Aula Joan Maragall 8

Cruïlla
Any de publicació: 2006
ISBN: 84-661-1433-5

Juan Martín Velasco, doctor en filosofia per la Universitat Catòlica de Lovaina. Professor de fenomenologia de la religió a la Universidad Pontificia de Salamanca. Ha estat director de l'Instituto Superior de Pastoral. Ha escrit, entre altres obres La transmisión de la fe en la sociedad contemporanea (2003).

Juan Martín Velasco fa un estudi fenomenològic del fet místic i reflexiona sobre l’actualitat i la necessitat de la mística als nostres dies. Perquè el cristianisme serà místic o no serà, i la mística serà humanista o restarà buida.