MÚSICA DE TEMÀTICA CRISTIANA A EUROPA (1945 – 2000)

Aurèlia PESSARRODONA

Claret
Any de publicació: 2004
ISBN: 84-8297-678-8

Aurèlia Pesarrodona Pérez (Barcelona, 1978) és llicenciada en Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra en l'especialitat de Pensament i realitza estudis musicals de cant, harmonia, contrapunt i piano, essent soprano solista en diversos recitals.

Aquest quadern presenta les traces que la música de temàtica cristiana ha deixat a Europa, de la península Ibèrica a Rússia, des del final de la II Guerra Mundial fins el canvi de mil·leni.

Quadern en PDF