Col·lecció "Cristianisme i Cultura"

MÚSICA SACRA: 9 AUDICIONS I UN PRÒLEG

Fundació Joan Maragall. XX Premi Joan Maragall

Joan GRIMALT

Cruïlla
Any de publicació: 2011
ISBN: 978-84-661-2998-5

Joan Grimalt (Terrassa, 1960), filòleg i músic, ha passat quinze anys a Alemanya i Àustria, on va estudiar piano, composició i direcció, i on ha dirigit en algunes de les sales de concert i dels teatres més importants.
És professor de l'Esmuc, l'Idec i la Uic. Com a compositor, és autor d'una adaptació musical i teatral de L'idiota, de Dostoievski. Amb el seu grup Exaudi nos es dedica a reviure el patrimoni musical religiós.

Accessible a tota mena de lectors, tant iniciats com no iniciats en la música sacra, el llibre està pensat com una guia que mostri secrets i claus tant del compositor com de la peça musical, per així comprendre’ls millor i gaudir més de l’audició.