NARRATIVA I TRANSCENDÈNCIA (Emili Teixidor i Jaume Cabré)

Tomàs NOFRE, Cristòfol A. TREPAT

Any de publicació: 1996
ISBN: 84-8297-083-6

Sovint, quan es parla de la presència de l’experiència religiosa en la literatura d’avui, es recull només l’exemple de poetes atents al fet transcendent. Sembla que la transcendència sigui absent en la novel·la, potser la clau de la qüestió no és esbrinar si hi ha narradors creients, o que facin dels seus dubtes religiosos matèria narrativa, sinó de quina manera es pot llegir una experiència o un testimoni transcendent en la literatura contemporània.