Col·lecció "Cristianisme i Cultura"

REPENSAR 8 CONCEPTES CLAUS DE LA MORAL

Pere LLUÍS FONT, Josep M. ESQUIROL, Antoni GOMIS, Gaspar MORA, Francesc TORRALBA, Begoña ROMÁN, Antoni NELLO

Cruïlla
Any de publicació: 2010
ISBN: 978-84-661-2509-3

Pere Lluís Font (coord.). De formació universitària francesa en filosofia i teologia, ha estat professor de filosofia a la UAB. És vicepresident de la Fundació Joan Maragall.

Autors: Pere Lluís Font, Josep M. Esquirol, Antoni Gomis, Gaspar Mora, Antoni Nello, Begoña Román i Francesc Torralba.

En una època considerada de crisi o de canvi, és especialment important que ens aturem a repensar el significat dels termes ètics que articulen els discursos sobre la moral. Pensar el llenguatge moral i renovar-ne el sentit és sens dubte una tasca rellevant en temps com els nostres.