TRENTA POEMES SOBRE CIÈNCIA I FE

Claret
Any de publicació: 2011
ISBN: 978-84-9846-231-9

La idea d'un univers creat per Déu, regit per lleis físiques sorgides de Déu, i amb un sentit definit no és certament una idea científica, però tampoc no és incompatible amb la ciència, i té una gran potència intel·lectual

David Jou Mirabent (Sitges, 1953), doctor en ciències físiques per la Universitat Autònoma de Barcelona, és catedràtic de física de la matèria condensada a la mateixa universitat. Ha publicat més de dos-cents articles de recerca sobre física en revistes de difusió internacional, i cinc llibres de text i de recerca. També destaca la seva obra com a poeta. Es patró de la Fundació Joan Maragall.