VERDAGUER VIST PER MARAGALL

Claret
Any de publicació: 2002
ISBN: 84-8297-567-6

M. Àngels Verdaguer (Manlleu, 1972). Llicenciada amb grau en Filologia Catalana per la Universitat de Barcelona. És membre numerari i secretària de la Societat Verdaguer i del Comitè Organitzador del V Col·loqui sobre Verdaguer.

Per al Maragall que se sap escriptor i intel·lectual de pes i que se sent amb una certa responsabilitat davant la societat i la cultura catalanes, Verdaguer, a partir de la seva mort, passa a ser el poeta per excel·lència i ideal.

Quadern en PDF