Seminari Patrimoni Sacre

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA   El proper 2 de desembre, de 18h a 20h a la seu de la Fundació Joan Maragall, tindrà lloc la 20a sessió del Seminari intern de Patrimoni Sacre que tractarà del ressò del VIè Congrés Internacional d’Arquitectura Religiosa Contemporània (CIARC), celebrat a Oporto el passat

Tertúlia sobre Orwell

ORWELL PREN CAFÈ AL MOKA   “Vostè coneix George Orwell millor del que es pensa. No és només que George Orwell hagi esdevingut un nom de referència mundial en els àmbits polítics i literaris…. és que Orwell és a tot arreu” Així comença el llibre Vostè i George Orwell. Sobre

Visita al claustre del Monestir de Sant Cugat

A càrrec de Josep M. JAUMÀ El dimecres 13 de novembre, de 10’30h a 11’30h, us proposem una visita al claustre del Monestir de Sant Cugat de Vallès, limitada a 15 persones. El professor Josep M. Jaumà ens exposarà la seva visió global i teològica del claustre. Proposa una nova

Continuar llegint

Cicle de conferències “El diàleg”

En la nostra societat el diàleg està sobrevalorat. Parlant la gent s’entén, diu el lloc comú. Però en realitat, tot sembla indicar que, per més que parlem i parlem, ningú no s’acaba d’entendre. Probablement perquè n’hi ha massa que parlen i massa pocs que escolten. El diàleg és una