Seminari Patrimoni Sacre

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA   El proper dilluns 22 d’octubre, de 18 a 20h, tindrà lloc la 15a sessió del Seminari Intern de Patrimoni Sacre de la Fundació Joan Maragall, a la seu de la mateixa (c/ València 244). En aquesta sessió tindrem unes paraules de record per Enric Comas

Continuar llegint

Taller de lectura: “La ‘Comèdia’ de Dante: un missatge per a tota la humanitat”, a càrrec de Rossend Arqués

LA COMÈDIA DE DANTE: UN MISSATGE PER A TOTA LA HUMANITAT A càrrec de Rossend ARQUÉS Sempre intentant cercar nous formats, des de la Fundació Joan Maragall organitzem un nou model d’activitat, anomenat “Taller de lectures”. Amb aquest taller –limitat a 15 assistents–   volem donar l’oportunitat d’aprofundir en grans obres,

Continuar llegint

LA COMÈDIA DE DANTE: UN MISSATGE PER A TOTA LA HUMANITAT A càrrec de Rossend ARQUÉS Sempre intentant cercar nous formats, des de la Fundació Joan Maragall organitzem un nou model d’activitat, anomenat “Taller de lectures”. Amb aquest taller –limitat a 15 assistents–  volem donar l’oportunitat d’aprofundir en grans obres,

Continuar llegint

LA COMÈDIA DE DANTE: UN MISSATGE PER A TOTA LA HUMANITAT A càrrec de Rossend ARQUÉS Sempre intentant cercar nous formats, des de la Fundació Joan Maragall organitzem un nou model d’activitat, anomenat “Taller de lectures”. Amb aquest taller –limitat a 15 assistents–  volem donar l’oportunitat d’aprofundir en grans obres, sempre