La por – Cicle Aula Eixample

Objectius A les criatures els fa por la foscor. Tant com a moltes persones els fa por el canvi, el que és desconegut, el dolor, la mort. Són les pors que hem tingut sempre. O canvien, les nostres pors? Són pors que ens acovardeixen fins a immobilitzar-nos? O són

Seminari Patrimoni Sacre

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA La sessió es centrarà en la relació entre el Patrimoni Sacre i l’Art o actuacions efímeres. Comptarem amb la participació de la Dra. Inês Castel-Branco amb la ponència “Arquitectura efímera, o les paradoxes del sagrat” i del Dr. Salvador García amb la ponència “Arquitectura y dinámica

“Bíblia i espiritualitat” amb Enzo BIANCHI

Si la Bíblia és mirall d’allò humà, aleshores les esglésies i els cristians són cridats per la Bíblia mateixa a fer-se servidors de la humanitat, dels homes i de les dones del seu temps. Amb la convicció que la Bíblia és per l’home. I que requereix, per tant, una lectura

Presentació a Mataró d'”Àngels i robots” de Jordi Pigem

EL PATRONAT DE LA FUNDACIÓ JOAN MARAGALL I VIENA EDICIONS ES COMPLAUEN A CONVIDAR-VOS A LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE DE JORDI PIGEM, ÀNGELS I ROBOTS La interioritat humana en la societat hipertecnològica PREMI JOAN MARAGALL 2016 Hi intervindran: Joan SALICRÚ, periodista i director de la revista Valors Jordi PIGEM, autor

Seminari Patrimoni Sacre

ACTIVITAT DE REFLEXIÓ INTERNA La sessió del seminari anirà centrada en el rol urbà del complex parroquial i comptarà amb la participació de la Dra. Alba Arboix-Alió amb la ponència “Església i ciutat, el paper dels temples parroquials en la construcció de Barcelona“ i, posteriorment, es presentarà la nova Parròquia