La poesia religiosa de Vicent Andrés Estellés

La Fundació s’uneix als actes de celebració de l’Any Vicent Andrés Estellés, amb motiu del centenari del seu naixement, i organitza una sessió sobre la seva poesia religiosa, Possiblement és una part poc coneguda de la seva obra, que s’adiu plenament amb els objectius de la Fundació: fer-se ressò del

Intel·ligència Artificial

Amb motiu de la publicació del volum 278 de la revista Qüestions, que porta per títol Intel·ligència Artificial, s’organitzarà una taula rodona sobre aquest tema. Tot i que el ponents encara estan pendents de confirmació, la taula serà moderada per Rosa M. ALSINA, membre del Patronat de la Fundació. L’acte

Continuar llegint

A tu la meva veu. Poesia mística musulmana, cristiana i jueva

Un any més, la Fundació Joan Maragall s’uneix al “Festival Barcelona poesia” amb el recital de poesia mística musulmana, cristiana i jueva A tu la meva veu. L’acte serà introduït per Neus FORCANO, membre del Patronat de la Fundació, i comptarà amb els rapsodes: Halil BÁRCENA Teresa FORCADES Aurelio MAJOR

Curs intensiu: Espiritualitat i art contemporani

ESPIRITUALITAT I ART CONTEMPORANI   La Fundació Joan Maragall s’ha unit a la iniciativa de la Facultat Antoni Gaudí, de l’Ateneu Universitari Sant Pacià, per oferir-vos aquest curs intensiu —coordinat per Rosa Ribas i Anna M. Blasco— sobre Espiritualitat i art contemporani, amb l’objectiu de reflexionar sobre la pregunta de quin és el paper