CRISTIANS I MUSULMANS. COM ES VEUEN MÚTUAMENT

Claret
Any de publicació: 2002
ISBN: 84-8297-610-9

J. Levrat (Lió, 1934) Doctor en Teologia i llicenciat en Filosofia per la Universitat Gregoriana de Roma. Membre fundador del GRIC (Grup de Recerca Islamocristià) el 1975.

A. Felk (Meknes, 1947) Sociòleg, especialitzat en sociologia de l´educació a França.

Aquest quadern voldria estimular el coneixement mutu entre totes dues cultures i contribuir de manera serena i realista a una integració cordial i respectuosa dels nous “altres catalans”.

Quadern en PDF