Revista "Qüestions de Vida Cristiana"

Any de publicació: 2022
ISSN: 0214-7769 // PVP 12€
Dipòsit legal: B. 1.413-1959

Les utopies totalitàries del segle XX ja van mostrar que utopia i distopia poden esdevenir les dues cares d’una mateixa moneda. Però la dialèctica utopia-distopia tampoc és aliena al cristianisme, que es mou entre la promesa (utòpica?) del Regne de Déu i el desconcertant relat (distòpic?) de l’Apocalipsi.

Els autors, de diferents disciplines, que han col·laborat en aquest monogràfic de Qüestions reflexionen sobre aquest tema, amb articles que l’enfoquen des de la filosofia a la religió passant per la cultura i la sociologia.

Consulteu-ne un extracte amb el Sumari i l’Editorial