DESÈ ANIVERSARI DE LA FUNDACIÓ JOAN MARAGALL

Claret
Any de publicació: 2000
ISBN: 84-8297-438-6

Antoni Matabosch (Barcelona, 1935) és doctor en teologia per la Pontifícia Universitat Gregoriana i llicenciat en ciències de la informació i història contemporània per la Universitat Autònoma de Barcelona. Entre d'altres càrrecs president de la Fundació Joan Maragall des del naixement d'aquesta (1989).
Ramon Pla i Arxé (Barcelona, 1943) és doctor en filologia romànica per la Universitat de Barcelona, on exerceix de professor de teoria i crítica de la literatura.

Les pàgines següents són dedicades a recollir algun dels parlaments pronunciats en l’acte de celebració dels deu anys de la Fundació Joan Maragall. Aquest quadern, publicat amb la voluntat de deixar constància de l’esmentada celebració, vol ser una prova de la importàcia que va tenir aquest acte per a la Fundació.

Quadern en PDF