DIETRICH BONHOEFFER. CONFERÈNCIES A LA COMUNITAT DE BARCELONA

Claret
Any de publicació: 2011
ISBN: 978-84-9846-442-9

Josep M. Jaumà Musté (Reus, 1939) professor de literatura anglesa a la UAB. Durant quinze anys va ser professor d'institut. Ha traduït diversos poetes de llengua anglesa. Actualment té en premsa una àmplia antologia de la poesia de Robert Graves. Ha publicat tres Quaderns en aquesta mateixa col·lecció, José María Valverde, lector de Joan Maragall (2004 i 2005) i Dietrich Bonhoeffer: Cartes des de Barcelona (2008), i ha escrit també dues peces teatrals, Pedra i sang (2000)  i El màrtir Cugat (2004).

Tant de bo aquesta breu introducció serveixi d’aperitiu per a una lectura reposada d’aquestes tres xerrades que no han perdut gens de vigència en el que tenen de manifestació que la vida humana —i la vida cristiana— és una crida a la decisió, i a una decisió radical, davant la indiferència desenganyada i còmoda de la nostra cultura postmoderna. Bonhoeffer segueix sent un dels grans precursors del cristianisme del futur.

Del pròleg de José Ignacio González Faus

Quadern en PDF