EL REPTE PROFÈTIC DEL CRISTIANISME

Eulàlia MAS

Any de publicació: 2001
ISBN: 84-8297-497-1

Eulàlia Mas (Barcelona, 1963) és llicenciada en filosofia per la Universitat Autònoma de Barcelona i diplomada en ciències religioses a l'ISCREB. Ha estat professora de religió a l'Institut de Batxillerat Menéndez Pelayo, i ha dut a terme tasques de pastoral universitària al Centre Cristià dels Universitaris.

En la mirada sobre la societat catalana actual que s’estén com un horitzó en les pàgines del tres textos aquí aplegats, s’hi poden llegir, per transparència, les vides de molts nois i noies. La força i la precisió del diagnòstic neix d’aquest arrelament en una experiència eclesial on preguntar-se per la cultura actual significa intentar escatir allò que dóna forma a la vida interior de les persones.