ESPIRITUALITAT I SALUT MENTAL

Claret
Any de publicació: 2006
ISBN: 84-8297-904-3

Jordi Font (Tarragona, 1924) Psiquiatre i llicenciat en filosofia i en teologia. Ha estat professor de psicopatologia general a la Facultat de Medicina de la UB, director del departament de Psiquiatria de l'Hospital de Sant Pere Claver de Barcelona i membre d'Honor de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears.

El Dr. Jordi Font reflexiona sobre els fonaments de l’experiència religiosa des de la psicologia, en especial de la mística, i sobre els trets d’una salut mental i espiritual.

Quadern en PDF