JOAN MARAGALL I EL COMTE ARNAU

Jaume RADIGALES, Lluís QUINTANA

Any de publicació: 1997
ISBN: 84-8297-227-8

Lluís Quintana (Barcelona, 1953) és doctor en Filologia Catalana per la UAB, on és professor de la Facultat de Ciències de l'Educació.
Jaume Radigales (Barcelona, 1969) és llicenciat en Història de l'Art per la Universitat de Barcelona. Actualment és professor de Llenguatge musical i d'Estètica a la Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (URL).

Els articles d’aquest quadern reprodueixen les conferències pronunciades en el marc de la Jornada d’Estudis Joan Maragall i el Comte Arnau (Juliol 1997). Plantegen per un cantó, la relació de Maragall amb el mite del Comte Arnau i , per un altre la relació epistolar entre Maragall i Pedrell.