JOSÉ MARÍA VALVERDE, LECTOR DE JOAN MARAGALL (2)

Josep M. JAUMÀ

Claret
Any de publicació: 2005
ISBN: 84-8297-812-8

Josep M. Jaumà Musté (Reus, 1938), és professor de literatura anglesa a la Universitat Autònoma de Barcelona. A la Universitat de Barcelona va ser alumne de José M. Valverde, amb qui va mantenir una relació de deixeble i amic.

Quadern sobre els articles que Valverde va escriure sobre Joan Maragall i sobre les conferències que va llegir sobre ell. S’inclou una transcripció de tots ells i un estudi de Josep M. Jaumà.

Quadern en PDF