L’EXPERIÈNCIA MÍSTICA EN EL CRISTIANISME

Josep M. RAMBLA, Cebrià M. PIFARRÉ

Any de publicació: 2002
ISBN: 84-8297-566-8

J.M. Rambla (Barcelona, 1953). Professor de teologia Espiritual a la Facultat de Teologia de Catalunya i a l'Institut de Teologia fonamental de St. Cugat.

C.M. Pifarré (Barcelona, 1940) Especialitzat en Hª del Dogma cristià i en Hª de l´espiritualitat. Monjo de Montserrat, allà exerceix de mestre de novicis.

Tot i que alguns reduiren la presència mística al camp catòlic, s’ha arribat a reconèixer que la mística és present en el cristianisme, de la mateixa manera que hi és en totes les religions. Aquesta experiència és un dels fonaments del veritable diàleg interreligiós.