MARAGALL I NOVALIS: POESIA I EXPERIÈNCIA MÍSTICA

Claret
Any de publicació: 2000
ISBN: 84-8297-444-0

Eduard Cairol (Barcelona, 1965) és llicenciat en dret per la Universitat Autònoma de Barcelona, i en filosofia i lletres per la Universitat de Barcelona, on es doctorà en filosofia amb una tesi sobre la teoria poètica de Novalis.

La personalitat intel·lectual de Maragall perd gran part de la seva projecció si hom la situa en un context estrictament local. L’obra de Maragall tan sols es pot interpretar complidament en relació amb la profunda transformació del llenguatge artístic produïda durant el tombant del segle XIX.

Quadern en PDF