RELIGIÓ I VALORS EN LA CATALUNYA ACTUAL

Joan COSTA

Any de publicació: 1993
ISBN: 84-7263-871-5

El que es diu en aquest Quadern s’adreça en primer lloc a la mateixa Fundació. El fem públic, per tal que pugui ser estudiat, meditat i discutit pels diversos àmbits de l’Església catalana. Quan vam decidir fer aquest estudi no es pensava encara a celebrar un concili català: quan va ser convocat, vam veure clarament que aquesta podia ser una contribució de la nostra institució al discerniment conciliar.