Col·lecció "Cristianisme i Cultura"

REPENSAR 16 CONCEPTES CLAU DE LA TEOLOGIA (II)

Pere LLUÍS FONT, Agustí BORRELL, Antoni MATABOSCH, Francesc TORRALBA, Joan TORRA, Manuel BELLMUNT, Josep M. TURULL

Cruïlla
Any de publicació: 2009
ISBN: 978-84-661-2385-5

Pere Lluís Font (coord.) De formació universitaria francesa en filosofia i teologia, ha estat professor de filosofia a la UAB. És vicepresident de la Fundació Joan Maragall.

Autors: Pere Lluís Font, Manuel Bellmunt, Agustí Borrell, Antoni Matabosch, Joan Torra, Francesc Torralba i Josep M. Turull.

Aquest llibre no és un volum dirigit només a teòlegs professionals, ni es tracta d’un text tècnic, sinó que és un llibre que pretén fer una presentació clara i acurada d’unes nocions que cal que siguin recuperades i repensades de manera urgent en un context cultural com el nostre.