SIMONE WEIL: EXPERIÈNCIA I COMPROMÍS

Josep OTÓN, Núria CAUM, Adrià CHAVARRIA

Any de publicació: 2009
ISBN: 978-84-9846-331-6

Josep Otón Catalán (Barcelona, 1963) és doctor en història per la Universitat de Barcelona. Ha dedicat la tesi a les implicacions educatives de la filosofia de la història de Simone Weil.
Núria Caum i Aregay (Barcelona, 1967) és llicenciada en teologia per la Universitat Pontifícia de Comillas i en geografia i història per la Universitat de Barcelona. És professora a la Facultat de Teologia de Catalunya i a l'Institut Superior de Ciències Religioses de Barcelona.
Adrià Chavarria i Curto (Tortosa, 1972) és llicenciat en geografia i història i filosofia. Va fer la tesina sobre Simone Weil l'any 2001. Ha publicat diversos assaigs sobre l'obra de Simone Weil.

Aquest quadern aborda la dimensió política, filosòfica i religiosa del pensament de Simone Weil.

Si hom no renuncia a estimar enmig de la dissort, acabarà escoltant, no ja la resposta a la pregunta per la qual clama, no n’hi ha cap, sinó el silenci mateix com a quelcom infinitament més ple de sentit que qualsevol resposta, com la mateixa paraula de Déu.
Simone Weil