TESTIMONIATGES. IDENTITAT CRISTIANA I DIÀLEG INTERRELIGIÓS

Claret
Any de publicació: 2012
ISBN: 978-84-9846-683-6

Hem arribat al número 100. No ha estat fàcil. Tampoc semblava possible quan fa quasi vint-i-cinc anys un grup de persones liderat per Antoni Matabosch començàrem a pensar i projectear la Fundació Joan Maragall (...). Antoni Matabosch, president durant més de vint-i-dos anys, ha estat el catalitzador i el referent essencial que ha fet possible l'ingent tasca cultural i intel·lectual, a més de la projecció, la incidència i el reconeixement públic que ha viscut la Fundació.

En aquest Quadern hi trobarem la preocupació d’Antoni Matabosch per aconseguir que la Fundació Joan Maragall sigui un espai de relació i d’intercanvi entre el crsitianisme i el món, del cristianisme amb la cultura, amb especial atenció pels allunyats, pels agnòstics i indiferents, i en general per tots aquells que no entenen ni viuen la dimensió religiosa de la vida (del Pròleg de J. M. Carbonell)