UN DO INESPERAT PER AL SEGLE XX: LES TEOLOGIES DE KARL RAHNER I HANS URS VON BALTHASAR

Josep M. ROVIRA BELLOSO

Claret
Any de publicació: 2006
ISBN: 84-8297-905-1

Josep M. Rovira Belloso (Barcelona, 1926) Llicenciat en dret per la UB i doctor en teologia per la Pontifícia Universitat Gregoriana de Roma. Autor entre altres, de El misteri de Déu (1994), Societat i Regne de Déu (1994), Símbols de l'Esperit (2001) i Qui és Jesús de Natzaret (2005). Actualment és professor emèrit de la Facultat de Teologia de Catalunya i patró emèrit de la Fundació Joan Maragall.

Lliçó inaugural del curs 2005-2006 en què Josep M. Rovira Belloso transmet l’actualitat i rellevància de les aportacions teològiques de Karl Rahner i Hans Urs Von Balthasar.

Quadern en PDF