Revista "Qüestions de Vida Cristiana"

Any de publicació: 2023
Dipòsit legal: B 1.413-1959

El monogràfic que teniu a les mans explora alguns vincles entre patrimoni, natura i espiritualitat, tres conceptes molt amplis i elàstics que, com tants altres, tenen avui un sentit molt diferent del que tenien en el passat i connotacions diverses no tan sols segons el país, sinó fins i tot en cada àmbit cultural o professional. Com no podria ser altrament, aquí s’aborden des de la voluntat de diàleg del cristianisme present al nostre entorn amb la societat contemporània, la qual, per primera vegada des de fa segles, a casa nostra no és majoritàriament cristiana.

Consulteu-ne el Sumari i l’Editorial