Revista "Qüestions de Vida Cristiana"

Fundació Joan Maragall-Publicacions de l'Abadia de Montserrat
Any de publicació: 2020
ISSN: 0214-7769 // PVP 12€
Dipòsit legal: B. 1.413-1959

Parlar, del treball que ve és parlar també del futur de les nostres societats. I això és el que hem volgut abordar i aprofundir en aquest nou número monogràfic de «Qüestions de Vida Cristiana».
Mirant d’aportar també, com és propi de la nostra publicació en temàtiques com aquestes, la mirada que ens proporciona la perspectiva cristiana i la doctrina social de l’Església.

Sumari
[Sumari]

[Editorial]

MONOGRÀFIC